JOBS (US'13): Biographic crud. Review TK.
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 3, 2013
Jobsin arvio Dome.fissä.
LOOK OF LOVE (UK'13): I could watch Steve Coogan for hours and hours and hours.
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 3, 2013
PROMISED LAND (US’12): Enjoyable for a while before the fracking issue contaminates all it touches. Fucking ’25 cents’ scene pissed me off.
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 4, 2013
LEIJONASYDÄN (FI'13): Ohjaus, käsis, kuvaus, näyttelijät – kaikki toimii. Vahva, tosi vahva elokuva. Mulla on vain yksi iso mutta.
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 5, 2013
KALERVO PALSA JA KOHTALON KÄSI (FI’13): Ei hullumpi (heh heh) piipahdus pohjoisen neron maailmaan. Ei paljon psykologisoi, vaan näyttää.
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 7, 2013
THE ACT OF KILLING (DK’12), dir cut: I can't think of a way to do justice to this in 140 characters.
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 7, 2013
SNABBA CASH – LIVET DELUXE (SE’13): Degenerates into a profoundly silly shoot 'em up, but still manages to stay mostly enjoyable
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 10, 2013
HELI (MX'13): A laconic camera dollies through a story of tedium, torture, and sex, with right actions and wrong consequences.
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 12, 2013
MIELETÖN ELOKUU (FI'13): Rakkauden voimasta julistava elokuva voisi olla ketterämpikin. Sietämättömiä historia-ironia-anakronismeja.
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 13, 2013
UPSTREAM COLOR (US'13): Telepathic worms are just the worst, amirite?
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 13, 2013
SILMÄTERÄ (FI'13): Olin jo sanomassa, että elokuva on tehty hyvin, mutta ei jostain syystä kolahdus. Mutta sitten.
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 16, 2013
A TOUCH OF SIN (CH'13): "I'll smother you with money" makes the thesis pretty clear. It does look good.
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 14, 2013
MUD (US'12): Apart from the whole "men men men men men" aspect of the narrative, it's a rather decent motion picture
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 19, 2013
NO (CL'12): Might be the first film where I've been as enchanted by the storage medium it was captured on from the 1st image to the last.
— Olli Sulopuisto (@osulop) September 22, 2013